Tagalog Mahal kita Phillipines
Tahitian Ua Here Vau Ia Oe
Tamil Ni yaanai kaadli karen (You love me)
n^An unnaik kAthalikkinREn (I love you)
Naan Unnai Kadalikiren

Tcheque MILUJI TE^
Telugu Neenu ninnu pra'mistu'nnanu
Telugu/ india Nenu Ninnu Premistunnanu
Thai Phom Rak Khun (formal, male to female)
Ch'an Rak Khun (formal, female to male)
Khao Raak Thoe (affectionate, sweet, loving)
Phom Rak Khun

Tunisian Ha eh bak *
Turkish Seni seviyo*rum (o* means o)
Seni Seviyurum
Seni Seviyorum

Turkmen Men seny soyarin
Ukrainian ja tebe koKHAju (real true love)
ja vas koKHAju
ja pokoKHAv tebe
ja pokoKHAv vas

Urdu Mujhe tumse mohabbat hai
Main Tumse Muhabbat Karta Hoon

Uzbek Man seni sevaman
Vietnamese Em ye^u anh (woman to man)
Toi yeu em
Anh ye^u em (man to woman)

Vlaams Ik hou van je
Ik zie je graag
Thanks Thierry Boeve for correction!
Welsh 'Rwy'n dy garu di.
Yr wyf i yn dy garu di (chwi)

Yiddish Ich libe dich
Ich han dich lib
Ikh Hob Dikh Lib

Yugoslavian Ja te volim
Zazi Ezhele hezdege (sp?)
Zulu Mena Tanda Wena
Ngiyakuthanda!
Tom ho' ichema