Lao Koi muk jao
Khoi huk chau

Latin Te amo
Vos amo
(old) (Ego) amo te (ego, for emphasis)

Latvian Es milu tevi (Pronounced "Ess tevy meeloo")
Lebanese Bahibak
Lingala Nalingi yo
Lisbon lingo gramo-te bue', chavalinha
Lithuanian TAVE MYLIU (ta-ve mee-lyu)
Lojban mi do prami
Luo Aheri
Macedonian TE SAKAM! Thanks Marija
Madrid lingo Me molas, tronca
Malay/ Indonesian Saya sayang padamu (Saya, commonly used)
Saya cinta kamu
(Aku is used more commonly among the younger generations)
Aku sayang padamu
Aku cinta kamu

Malayalam Njyaan Ninne' Preetikyunnu
Njyaan Ninne' Mohikyunnu.
Ngan Ninne Snaehikkunnu

Malaysian Saya Cintamu
Saya Sayangmu
Saya Cinta Kamu

Mandarin Wo ai ni (Wo3 ai4 ni3 in tonal notation) Chinese
Marathi me tujhashi prem karto (male to female)
me tujhashi prem karte (female to male)
Mi tuzya var prem karato

Mohawk Konoronhkwa American Indian
Navaho Ayor anosh'ni American Indian
Ndebele Niyakutanda
Norwegian Eg elskar deg (Nynorsk)
Jeg elsker deg (Bokmaal) (pronouncedyai elske dai)

Op Op Lopveop Yopuop
Pakistani Mujhe Tumse Muhabbat Hai
Persian Tora dost daram
Pig Latin Ie Ovele Ouye
Polish Kocham Cie
Ja cie kocham
Yacha kocham
Kocham Ciebie

Portuguese Amo-te
(brazilian) Eu te amo

Punjabi Mai taunu pyar karda
Main Tainu Pyar Karna

Quenya Tye-mela'ne
Romanian Te iu besc
Te Ador

Russian Ya vas liubli
Ya tebya liubliu
Ya polubeel s'tebya
(malincaya) Ya Tibieh Lublue

Scot Gaelic Tha gra\dh agam ort
Serbian Ya te volim "I love you"
or
Volim te "I love you"
Thanks to tanya karlovic for corrections
Serbocroatian Volim te
Ljubim te

Shona Ndinokuda American Indian
Sinhalese Mama oyata adarei
Sioux Techihhila American Indian
Slovak lubim ta
Slovene ljubim te
Somali kujali
Spanish Te amo
Srilankan Mama Oyata Arderyi
Swahili Naku penda (followed by the person's name)
Swedish Jag a"lskar dig
Swiss - German Ch'ha di ga"rn
Syrian/ Lebanese BHEBBEK (to a female)
BHEBBAK (to a male)